News

tvekstra
Featured

LG Akıllı TV'lerde Yeni Reklam Dönemi TVekstra ile Türkiye'de

Türkiye’nin lider Bağlantılı TV (Connected TV - CTV) reklam platformu TVekstra, ArabyAds ve LG Ad Solutions ile stratejik bir ortaklık kurarak Türkiye’de CTV reklamcılığında yeni bir dönem başlatıyor.


Bu önemli iş birliği, dijital dönüşümün hızla ilerlediği dinamik pazarlardan biri olan Türkiye’de markaların büyük ekranda tüketicilere ulaşmasını sağlarken, ülkenin Avrupa ile Orta Doğu arasındaki köprü konumunu daha da güçlendirmeyi hedefliyor. Bu genişletilmiş iş birliği sayesinde, Türk reklamverenler TVekstra’nın premium LG CTV envanterine erişebilecekler. ArabyAds’in veri odaklı pazarlama teknolojisi ve şeffaf ölçüm çözümleri ile desteklenen bu ortaklık, TVekstra’nın kapsamlı yerel uzmanlığı ve güçlü pazar erişimini LG Ad Solutions’ın ileri düzey CTV teknolojisiyle bir araya getirerek markaların büyük ekranda tüketicilere benzersiz bir doğruluk ve ölçekle ulaşmasını sağlayacak. İş birliği kapsamında, reklamverenler doğrudan satın alma ve programatik satın alma modellerinden yararlanabilecek, kampanya performanslarını optimize etmek için programatik garantili anlaşmaları kullanabilecek.

tvekstra3

TVekstra CEO’su ve Kurucu Ortağı Merve Eraslanoğlu, bu stratejik ortaklığın dönüştürücü potansiyeline vurgu yaparak; “Türkiye’nin lider CTV reklam platformu olarak, ArabyAds ve LG Ad Solutions ile iş birliği yapmaktan büyük heyecan duyuyoruz. Bu ortaklık, reklamverenlere LG’nin premium Smart TV ekosistemi aracılığıyla son derece etkileşimli kitlelere ulaşma fırsatı sunuyor. Türk medya sektörüne dair derin bilgi birikimimizle yenilikçi, performans odaklı CTV çözümleri sunmayı ve markalar için ölçülebilir etki yaratmayı hedefliyoruz.” diye konuştu.

Ardından Mediazone Holding Kurucu Ortağı ve CEO’su Kaan Kayabalı: ‘’LG Ad Solutions ve ArabyAds ile ortaklığımız ticari olarak iki coğrafyanın buluşması açısından çok önemli. Bu iş birliğimiz ile birlikte 1.8 milyon hane ve aylık 160 milyon erişim daha eklendi, bunun için çok heyecanlıyız.’’ diyerek konuşmasını noktaladı.

tvekstra1

ArabyAds CEO’su ve Kurucu Ortağı Mahmoud Fathy ise şunları ekledi; “Türkiye’nin gelişen dijital ekosistemi, markalar için Avrupa ile MENA bölgesi arasında bir köprü kurarak yenilikçi CTV çözümlerinden yararlanma konusunda önemli bir fırsat sunuyor. TVekstra ve LG Ad Solutions ile olan ortaklığımız, reklamverenlerin stratejik, veri odaklı içgörülerle desteklenen ölçeklenebilir ve güçlü bir CTV altyapısına erişimini sağlayarak, kusursuz bir reklam deneyimi sunmasını garanti ediyor.”

LG Ad Solutions Uluslararası Başkan Yardımcısı Ed Wale ise bu iş birliği için şu ifadeleri kullandı; “TVekstra ile Türkiye’de ortaklığımızı genişletmek, LG Ad Solutions için önemli bir dönüm noktası. MENA bölgesinde elde ettiğimiz başarılar, CTV çözümlerimizin gücünü kanıtladı ve TVekstra’nın uzmanlığıyla Türkiye’de de markalar için olağanüstü reklam deneyimleri sunacağımıza inanıyoruz. Birlikte, hızla büyüyen bu pazarda yeni fırsatlar yaratıyoruz.”

 

Image

About Us

GezginFoto, which appeals to everyone interested in photography and photography in Turkey, is Turkey's youngest photography magazine.

The magazine, published every two months, includes portfolios, photo articles, reviews, travel articles and photography-centered content. Sold in select retailers, GezginFoto has content that appeals to everyone who loves taking photos.